Follower

Contact

Contact: senaisikal@web.de

27.12.2013

Look.Denim on Denim #6







Fluffy Jacket: Primark (similar here)
Denim Shirt: Vintage Levi's (similar here)
Shirt: gifted
High waist pants: Urban Outfitters (here)
Boots: Doc Martens (here)
Belt: Vintage
Rings: Different

english
Just an other #denimondenim look.. If you want to see my other variations just click HERE.

deutsch
Und schon wieder ein #denimondenim look. Wenn ihr andere Variationen von mir sehen möchtet klickt HIER.

türkce
Ve bir #denimondenim kombini daha. Diger varyantlarimi görmek isterseniy BURAYA tiklamaniz yeterli.


LOVE

Sena

3 Kommentare:

  1. Love this look :-) that fur coat is gorgeous!

    fashiontatt.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  2. Ich finde den Look sehr lässig. Steht dir sehr. Werde ich auch Mal ausprobieren.

    LG Sanaz

    fashionsunny.blogspot.de

    AntwortenLöschen
  3. oh super jacke!! bereue das ich heute nicht bei primark gewesen bin!! Suche die jacke seit ich die bei die olsen twins gesehen habe!! http://olsensanonymous.blogspot.de/2013/12/ashley-arriving-at-cfdavogue-2013.html

    xx
    Amandine
    www.lesberlinettes.com

    AntwortenLöschen

Thank you for your comments ❤