Follower

Contact

Contact: senaisikal@web.de

30.08.2012

Istanbul.Dolmabahce Sarayi


shirt:GAP, shorts:Levi's, bag:Zara, shoes:Zara, shades:ck, watch:Swatch

deutsch: Dolmabahce Saray heisst auf deutsch: Palast der vollen Gärten und wurde ungefähr im Jahre 1856 erbaut. Die Fläche an dem sich der Palast befindet beträgt 45.000m², es gitbt eine Gliederung und zwar der private Wohnbereich (Harem) und der politisch/offizielle Bereich (Selamlik). Ich war im Harem, ich habe mir, als ich mir die Räume angeschaut habe mir das leben zu der Zeit vorgestellt, das ganze drum und dran hat mich sehr fasziniert. Besonders das Schlafzimmer von Atatürk hat mich beeindruckt !! Dolmabahce Saray MUSS man unbedingt sehen, wenn man in Istanbul ist.

türkce: Bu sene Dolmabahce Sarayi'ni da gezme sansim oldu. Senelerdir gidip görmek istiyordum fakat bu sene nihayet nasip olmasi beni cok mutlu etti. Beni kirmayip benimle yorulmadan Istanbul'un kücükte olsa bir kismini o sicakta altini üstüne getiren bitaneme ;) burdan tekrar tesekkür etmek istiyorum bide kocaman sariliyor ve öpüyorum ! Özellikle Atatürk'ün odasini görmek beni cok etkiledi. Harem bölgesinde odalari gezerken o zaman ki hayati hayal ettim, o yataklarda yatan insanlari, misafir odasinda oturan cemaati, ve en cokta Atatürkü düsündüm. Dolmabahce Saray mutlaka gezip görülmeli ben cok etkilendim, görmeyenlerin Saray'i gezmekten zevk alacaklarina eminim !


LOVE

Sena

9 Kommentare:

  1. sena bu spor hallerinde bu İstanbul gezi notlarında bir harika !

    AntwortenLöschen
  2. Ne guzel olmus senin Istanbul gezilerin.. :) Benim de Alpcan biraz daha buyusun bir planim var Dolmabahce ziyareti icin.. Simdi Ataturk'un resmini ve heykelini gorunce taniyor.. Insallah yasadigi yeri de taniyacak.. Ataturk'u uzun uzun dusunmek icin en dogru yerlerden biri.. ;)

    AntwortenLöschen
  3. çok güzel değil mi?
    bi kere görmek yetmiyor. ve her gittiğinde farklı duygular yaşıyor insan..

    AntwortenLöschen
  4. fotograflar muhtesem!! SImdi bende orda olmak isterdim :)) Cok görmek istiyorum Istanbulu, insallah yakin zamanda gitme sansim olur:))

    http://fashiiones.blogspot.co.at/

    AntwortenLöschen
  5. bende gitmek istiyorummmm :(

    AntwortenLöschen
  6. Die Fotos sind sooo schön:))) nur die Soldaten in den Kästen tun mir ja so ein bisschen Leid in der Hitze:P

    AntwortenLöschen
  7. O kapının güzelliği nedir öyle. ne akıl almaz bir yapı... Kesinlikle görmek ve o anı yaşamak istiyorum.. Atatürk'ü hissetmek istiyorum :(

    AntwortenLöschen
  8. cok severım ıstanbulun saraylarını huzun ve tarh yatar cok sevındım gezmene ve begenmene canım

    AntwortenLöschen

Thank you for your comments ❤