Follower

Contact

Contact: senaisikal@web.de

26.12.2011

Tag 2012




deutsch: Ich wurde von SSDesignButik verlinkt. Ich soll für das Jahr 2012 12 Wünsche von mir äußern und dafür 12 weitere Blogger taggen.
Jedoch setze ich für kein neues Jahr extra Ziele.
Wenn ich etwas erreichen möchte, dann mache ich das auch, dafür brauche ich kein Silvester.
Für mich persönlich ist es sinnlos dafür eine Liste zu erstellen. Ich würde sie sowieso nach einem Monaten vergessen.
Daher tagge ich niemanden. Aber wer gerne sich 12 Wünsche ertsllen möchte kann das machen ;)

Frohes neues Jahr

türkce: Sevgili SSDesignButik beni mimledi. 2012'den neler bekledigimi 12 noktada belirtmemi istedi.
Fakat ben yeni yila girerken kendime yeni yildan beklentilerim hakkinda ne bir liste ne de bir hedef koydugum icin o 12 noktayi yazmamaya karar verdim.
Eger elde etmek istedigim bir sey varsa onun icin cabalarim, dua ederim, yeni yila girmis olmam ya da olmamam pek önemli degil benim icin. Ama ben özellikle yeni yil icin hedef belirlemeyi seviyorum diyen varsa kendini mimlenmis bilsin, ben de seve seve okurum =)

Herkese mutlu yillar


 ♥  Sena

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Thank you for your comments ❤