Follower

Contact

Contact: senaisikal@web.de

16.02.2011

MiM

Yerden Uzak beni mimledi.. uzun zamandan beri mimlere cevap
vermemistim.. biraz tembelim bu konuda.. ama bu mim kisa oldugu icin
seve seve cevaplarim =) here we go

1.Gün içinde, eğer gerçekleşirse şok geçireceğin şey?
Sefimin hadi bakalim bugün tüm calisanlara izin günü ilan ediyorum demesi

2.Gördüğün zaman, eğer almazsam uyuyamam dediğin şey?
ayakkabi !

3.Uğruna diyetini bir kalemde bozduğun şey?
ben hayatimda hic diyet yapmadim ne yersem yiyeyim ayni kilodayim senelerdir..

4.Uğurun var mı, uğurun?
yok

5.Kendine en yakıştırdığın renk?
belli bi renk yok..

6.En sevdiğin takın?
yüzüklerim ve cok begendigim swatch saatim

7.Takıntın?

herseyin odamda düzenli olma zorunlulugu.. mesela esyalarimin yerleri degistirilmemeli.. bunlar kitap, cerceve gibi seyler.. mobilyalarin yerlerini degistirmeyi severim (bi kac senede bir) o ayri =D

8.Bavulum çoktan hazır, gitmek istediğim şehir, ülke?

ISTANBUL

9.Ben bu şarkıyı duyunca şakırım?

kontor vol.46 - let it rain

10.Solunda ne var?

kalorifer

7 Kommentare:

  1. Benim takıntım da şu: Odamdaki eşyaların yerleri değiştirilmemeli! Hele bir de bu yer değiştirme olayı benden izinsiz/habersiz yapılmışsa çok kızarım, çünkü aradığım eşyalarımı bulamam:s

    AntwortenLöschen
  2. güzel caplar.bu mim çok gezecek bloglarda sanırım

    AntwortenLöschen
  3. Sizi tanımak ne kadannn güzel bayan :) Şaka maka benzer huylarımız varmış be tatlım.

    AntwortenLöschen
  4. bende begendigim ayakkabiyi almadan uyuyamam :) hatta günlerce aklimdan cikmaz ondan baska birsey dusunmem :)

    AntwortenLöschen
  5. Cevapladığın için teşekkürlerrrr♥

    AntwortenLöschen
  6. evet aynen: yüzüklerimmm :)

    AntwortenLöschen

Thank you for your comments ❤